Tisztelt jelenlegi és leendő Ügyfeleim!
Köszönöm bizalmukat, hogy ügyeik intézésével személyemet, illetve irodámat tisztelik meg.
A jövőbeni hatékony és eredményes ügyintézés, valamint tartós együttműködés érdekében tisztelettel kérem, hogy az alábbi néhány lényeges információt szíveskedjenek szem előtt tartani ügyeik intézése során.
Az ügyek intézése, valamint jogi tanácsok adása kizárólag személyesen történik irodámban, vagy külső helyszínen, előre leegyeztetett időpontban, illetve helyen. Az időpont egyeztetés előzetesen telefonon, vagy elektronikus levelezés útján, ritkább esetben levélben történik, velem, vagy irodai munkatársammal az ELÉRHETŐSÉG címszó alatt megadott telefonszámokon vagy e-mail címen. Sem nekem, sem irodai munkatársaimnak nem áll módjában telefonon, vagy az ügy összes releváns körülményeinek ismerete hiányában e- mailen jogi tanácsot adni.
Kérem, hogy a fentiek szerint előzetesen leegyeztetett időpontban szíveskedjék magával hozni személyes okmányait (személyi igazolvány, lakcímkártya, adókártya), valamint az ügy szempontjából fontos valamennyi, rendelkezésére álló iratot, dokumentumot.
Ügyvédi irodám nem rendelkezik általános nyitvatartási idővel, mivel munkaidőben - hétfőtől- péntekig 8-17 óra között – a munkavégzésem gyakran, de rendszerint eltérő időben külső helyszíneken történik (bíróságok, nyomozóhatóságok, hivatali-hatósági ügyfélszolgálatok, ügyfelekkel való külső tárgyalási helyek stb.), ezért nem biztosított a folyamatos, személyes rendelkezésre állás irodámban. Az általam esetlegesen nem fogadott telefonhívásokat az akadályoztatás megszűnését követően minden esetben visszahívom, amennyiben a hívó fél száma kijelzésre került. A beérkező elektronikus üzenetekre legkésőbb két munkanapon belül válaszolok.
Kérem fenti információk szíves elfogadását, s ügyintézéseik során történő figyelembe vételét.
Dr. Perlaky Péter ügyvéd
Köszönöm bizalmukat, hogy ügyeik intézésével személyemet, illetve irodámat tisztelik meg.
A jövőbeni hatékony és eredményes ügyintézés, valamint tartós együttműködés érdekében tisztelettel kérem, hogy az alábbi néhány lényeges információt szíveskedjenek szem előtt tartani ügyeik intézése során.
Az ügyek intézése, valamint jogi tanácsok adása kizárólag személyesen történik irodámban, vagy külső helyszínen, előre leegyeztetett időpontban, illetve helyen. Az időpont egyeztetés előzetesen telefonon, vagy elektronikus levelezés útján, ritkább esetben levélben történik, velem, vagy irodai munkatársammal az ELÉRHETŐSÉG címszó alatt megadott telefonszámokon vagy e-mail címen. Sem nekem, sem irodai munkatársaimnak nem áll módjában telefonon, vagy az ügy összes releváns körülményeinek ismerete hiányában e- mailen jogi tanácsot adni.
Kérem, hogy a fentiek szerint előzetesen leegyeztetett időpontban szíveskedjék magával hozni személyes okmányait (személyi igazolvány, lakcímkártya, adókártya), valamint az ügy szempontjából fontos valamennyi, rendelkezésére álló iratot, dokumentumot.
Ügyvédi irodám nem rendelkezik általános nyitvatartási idővel, mivel munkaidőben - hétfőtől- péntekig 8-17 óra között – a munkavégzésem gyakran, de rendszerint eltérő időben külső helyszíneken történik (bíróságok, nyomozóhatóságok, hivatali-hatósági ügyfélszolgálatok, ügyfelekkel való külső tárgyalási helyek stb.), ezért nem biztosított a folyamatos, személyes rendelkezésre állás irodámban. Az általam esetlegesen nem fogadott telefonhívásokat az akadályoztatás megszűnését követően minden esetben visszahívom, amennyiben a hívó fél száma kijelzésre került. A beérkező elektronikus üzenetekre legkésőbb két munkanapon belül válaszolok.
Kérem fenti információk szíves elfogadását, s ügyintézéseik során történő figyelembe vételét.
Dr. Perlaky Péter ügyvéd